Veelgestelde vragen

Terug naar overzicht
Waar ben je naar op zoek?

Wat doet de Publinova-instellingscontactpersoon?

Algemeen


De instellingscontactpersoon fungeert als ons aanspreekpunt voor de dienst. Samen met de contactpersonen ontwikkelen we Publinova de komende jaren door. Meestal is dit de repository manager van de bibliotheek maar dat kan ook een project leider zijn of communicatieadviseur. Wij houden 1 à 2 personen per aangesloten instelling aan. We stemmen met deze persoon de volgende zaken af:

  • Eerste aanspreekpunt binnen de instelling: De beheerder fungeert als het eerste aanspreekpunt voor vragen met betrekking tot Publinova binnen de instelling. Ook worden updates van ontwikkelingen naar deze persoon gestuurd.
  • Nieuwe functionaliteiten: We bespreken eventuele nieuwe functionaliteiten die kunnen worden toegevoegd aan Publinova. Ook wordt er feedback gevraagd op nieuwe ontwerpen of ideeën. Lees meer over de doorontwikkeling hier
  • Behoeften van onderzoekers of lectoren: We raadplegen het contactpersoon om de behoeften en wensen van onderzoekers of lectoren te begrijpen en te adresseren.
  • Bugmeldingen en fixes: Aan het contactpersoon worden er bugs of technische problemen gemeld. We werken samen aan het identificeren en oplossen van deze problemen.

In de agenda houden we bij wanneer er doorontwikkelingsbijeenkomsten zijn voor de instellingen.